Главная » 2009 » Май » 12 » Офісні крісла
16:09
Офісні крісла
Багато з вимог до офісних крісел збігаються з вимогами до корпусних меблів. У першу чергу, надійність у використанні, універсальність дизайну, зручність, зовнішня солідність і привабливість. Проте якщо для вибору корпусних меблів досить на неї подивитися і вивчити характеристики, то на м'які меблі треба обов'язково сісти і спробувати всі регулювання і функції. Це - головна порада при виборі крісел і стільців. Правильний вибір робочого крісла - головний чинник збереження високої працездатності і здоров'я на довгі роки.

За аналогією з корпусними меблями сформулюємо мінімальний набір вимог для робочого крісла:
наявність пластикових підлокітників і п'ятипроменевої опори з легко обертаються коліщатками;
можливість однією рукою і не встаючи з крісла змінювати висоту сидіння і нахил спинки. Всі регулювання повинні бути легкими і приємними, - тільки так ви привчіть себе підлаштовувати крісло під свою фігуру, а не навпаки;
наявність на механізмі регулювання висоти амортизатора, що пом'якшує різку зміну навантаження на хребет при опусканні на сидінні;
ергономічна форма спинки (валик під поперековим прогином). Це може досягатися і формою каркаса, і потовщенням оббивки;
товстий шар поролону підвищеної пружності з периферійними потовщеннями сидіння (для полегшення фіксації вертикального положення) і м'яка округла передня кромка сидіння (що дозволяє уникнути систематичного стискання кровоносних судин на ногах);
безпечний матеріал оббивки на "робітників" поверхнях сидіння і спинки (щільна тканина, натуральна шкіра, спеціальні «дихають» види меблевої тканини), що дозволяє уникнути перегріву і охолоджування за любої погоди і вологості. Для нижньої і задньої поверхонь допустима обробка пластиком або кожзаменітелем.

Більш здійснені і дорожчі крісла можуть мати більш складні механізми регулювань:
плавна зміна висоти спинки й глибини сидіння;
підлокітники, що регулюються по висоті і куту повороту;
синхромеханізма «1:3», синхронно змінює кут нахилу сидіння і спинки в ергономічних пропорції (кожен градус нахилу сидіння рівний 3 градусів нахилу спинки);
механізм «крісло-гойдалка» - погойдування крісла з точно підібраним під вашу вагу коефіцієнтом пружності;
можуть використовуватися більш якісні матеріали:

вбудований металлокаркас для п'ятипроменевих опор,
поліуретан, алюміній, дерево або оббивка шкірою для підлокітників,
шкіра поліпшеної вичинки для передніх і верхніх поверхонь сидіння і спинки, натуральна шкіра для нижньої і задньої поверхонь.

Кілька практичних рекомендацій (з досвіду наших покупців)

- Коліщатка, легко катаються і по гладкому підлозі, і по ворсистій поверхні - обов'язкова вимога для робочих крісел співробітників і керівників.

Необхідність підлокітників у крісел співробітників визначається тим, наскільки багато їм доводиться працювати з клавіатурою комп'ютера (необхідна підтримка ліктів) і як часто їм доводиться залишати робоче місце (необхідно спиратися при вставанні і опусканні на крісло). Купувати крісла без підлокітників має сенс тільки при крайній недостачі місця в офісі.

- Керівникам, які часто проводять зустрічі та наради в своєму кабінеті, необхідна наявність в механізмі крісла режиму «крісло-гойдалка», а тим, хто багато працює в постійній позі з комп'ютером і паперами - ергономічного синхромеханізма «1:3», ідеально підстроюється крісло під будь-яку фігуру і будь-який тип роботи.

- Децентралізація хитання: вісь хитання в механізмі «крісло-качалка" повинна бути винесена вперед з-під центру крісла (чим далі - тим краще), тоді при погойдуванні в кріслі ноги (коліна) не будуть підніматися вгору, і процес хитання буде виглядати гідно і солідно.

- Крісла і стільці для відвідувачів повинні бути з низькою спинкою, мінімально можливої ширини, бажано на ніжках або на пружною рамі. Крісла на опорі, що обертається, застосовуються тільки для відвідувачів, вже звикли до офісних крісел (інакше відвідувач буде безупинно крутитися перед вами і заважатиме бесіді).

- Крісла для співробітників повинні підтримувати тільки плечі і спину (сон на робочому місці - великий спокуса для персоналу середньої та нижньої ланки), а ось у керівника спинка крісла може служити опорою і для голови.


Просмотров: 3108 | Для чого, загалом-то, створюється вся побутова техніка для дому?
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: