Главная » 2010 » Январь » 12 » Ресепшн - стратегічна зона
18:19
Ресепшн - стратегічна зона
ПЕРШЕ впечетлениями

Офіси більшості сучасних компаній, незалежно від їхнього розміру й роду діяльності, починаються із зони reception (рецепції, ресепшн). І якщо роботодавець при першій зустрічі із шукачем звертає увагу на його зовнішній вигляд, манеру триматися й професійні якості, то претендент у свою чергу відзначає для себе обстановку, в якій він опинився. Оцінює, наскільки привітно його зустріли, наскільки грамотно зорієнтували в подальших діях. Коли здобувач без утруднень проходить своє перше знайомство з компанією, у нього є всі шанси зосередитися на переговорах й успішно їх провести.

Точно так само клієнти і потенційні партнери по зовнішньому вигляді зони ресепшн будуть судити про те, наскільки заможна компанія, наскільки формалізована її внутрішня корпоративна політика й чи піклується керівництво про умови праці підлеглих.

За великим рахунком чітко прописаних вимог (за винятком ергономічних) до стійки ресепшн не існує. Однак є ряд вагомих деталей.

Насамперед, стійка ресепшн - це обличчя компанії. Тому меблі для неї, крім функціональної, виконує представницьку роль, а отже, несе серйозну іміджеву навантаження. Як вважають психологи, перше враження про компанію може вкоренитися в підсвідомості клієнта й вплинути на хід подальшої співпраці. Тому завдання ресепшн не тільки нести максимум інформації про роботу компанії, але і формувати уявлення про неї, задавати тон подальших відносин з клієнтами або з потенційними співробітниками.

ПРИЗНАЧЕННЯ

На відміну від західних країн, де завдання секретаріату й приймальні чітко розділені, у Росії персонал на ресепшн може поєднувати кілька функцій: традиційний прийом відвідувачів, обов'язки секретаря, роботу диспетчера офісної АТС, функції оператора по введенню первинної документації. Отже, ставити знак рівності між поняттями "меблі для приймальні", "меблі для секретаря" і "меблі для ресепшн" не можна. Офіс найчастіше починається зі стійки ресепшн, що розташовується у фойє, тоді як стіл секретаря нерідко знаходиться в самих службових приміщеннях або кабінетах. Словом, reception - відокремлена зона, а стіл секретаря - елемент офісного простору.

Кожна компанія проектує ресепшн виходячи з площі приміщення, відведеної для цієї зони, і з урахуванням функцій, які буде виконувати співробітник. Стійки для ресепшн найчастіше виготовляються за індивідуальним проектом, тому найбільш раціонально співпрацювати з компаніями, що виробляють меблі. Словом, особливо важливо правильно вибрати меблеву фірму, яка буде займатися проектуванням вашої зони ресепшн і втілювати проект у життя.

До речі, існують меблеві фабрики, які займаються не тільки оформленням (розставляють обрану замовником меблі відповідно до затвердженого дизайн-проектом), але й технічним устаткуванням цієї робочої зони, оснащуючи робочі місця необхідною технікою й атрибутикою, починаючи від підставок під монітори, закінчуючи установкою внутрішніх АТС.

ВИМОГИ

Незважаючи на те, що стійка ресепшн найчастіше конструкція індивідуальна, існує ряд загальних вимог, дотримуючись яких, можна створити гідну "приймальню" зону.

Для грамотного й функціонального оформлення ресепшн досить декількох десятків квадратних метрів. Всю відведену для неї площа логічно розділити на дві частини - зону очікування й властиво стійку ресепшн. У набір м'яких меблів для відвідувачів входять дивани, крісла або стільці з високими спинками, журнальні столики, різного роду стенди й стелажі для сувенірних і рекламно-інформаційних матеріалів. Важливо не "перевантажити" приймальню меблями. Звичайно стильної й зручної стійки ресепшн, дивана й пари крісел цілком достатньо.

Найчастіше стійка розташовується фасадом до вхідних відвідувачам. Але в невеликих приміщеннях її можна поставити й уздовж бічної стіни.

Складні, розроблені за замовленням стійки ресепшн, як правило, збираються з окремих модулів, які можуть бути як прямий, так і вигнутою форми (вигнуті і увігнуті), що дозволяє побудувати оптимальну по конфігурації і розмірами модель, що відповідає вимогам кожного конкретного офісу. Як правило, вигин кратний 30 або 45 градусів.

Основна особливість стійок ресепшн - їхня дворівнева структура, яка покликана створити умови для спілкування співробітників офісу, що сидять на своїх місцях, і підходять до стійки відвідувачів. По нормах ергономіки рівень верхньої стільниці повинен перебувати на висоті близько 107-113 см, що відповідає рівню очей сидить людини. Така висота стійки забезпечує співробітникам гарний огляд приміщення й психологічну "захищеність" робочого місця. Ряд моделей допускає регулювання висоти обох стільниць, що робить роботу персоналу ще більш комфортною. Завдяки появі малогабаритних рідкокристалічних моніторів, необхідна і достатня глибина стійки скоротилася до 80-90 см.

Що стосується довжини стійки ресепшн, вона залежить винятково від потреб компанії й площі приміщення.


Просмотров: 1951 | Оббивка
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: