Главная » 2009 » Апрель » 7 » У офісі залишається класика
15:10
У офісі залишається класика
Основні покупці офісних меблів - це банки, великі фірми, невеликі комерційні підприємства і державні установи. Цікаво, що останні більше цікавляться вітчизняною продукцією. (Втім, все частіше державні структури вибирають вироби СП.) Проте гіганти нашої меблевої промисловості поки не особливо реагують на зміну ринкової кон'юнктури. Частка офісних меблів в загальному обсязі їх виробництва не перевищує 10-15%.

В Білорусі завжди було багато виробників меблів. Але з початку 90-х років продукція місцевих підприємств перестала задовольняти збільшеним вимогам покупців. Тому до недавнього часу вся сучасні офісні меблі завозилася до нас з-за рубе жа. Лише в останні роки в Білорусі з'явилися нові компанії, продукція яких цілком конкурентоспроможна на внутрішньому ринку.

Незважаючи на велику кількість рекламних пропозицій, великих фірм, що займаються поставками офісних меблів, у нас небагато: їх навряд чи набереться більше 10. Як правило, ці компанії почали свій бізнес на початку 90-х років. На думку фахівців, цей сегмент вітч ественного ринку аж ніяк не перенасичений. Тому ті, хто вирішить розпочати цей бізнес що називається "з нуля", мають досить непогані шанси на успіх.

Сама продається на сьогоднішній день офісні меблі - це робочі місця для персоналу. Попит на меблі для керівників істотно нижче.

Олександрійським стовпом серед предметів офісних меблів підноситься робочий стіл. Обов'язкове доповнення до нього - комп'ютерний стіл і (або) кутова приставка. Простір робочого місця найчастіше обмежена не тільки спереду, але і збоку, що дає до мфортное відчуття "маленької фортеці".

Під столом зазвичай знаходиться тумба з висувними ящиками, поряд - шафи для документів і одягу. Різні приставні столики створять відчуття комфорту при роботі. І звичайно ж, не існує офісу без стільців і крісел.

МЕБЕЛЬ ДЛЯ ПЕРСОНАЛА

Представлену на вітчизняному ринку офісні меблі можна умовно розділити на продукцію низького, середнього та високого класу.

Навряд чи варто багато говорити про меблі низького класу. Як правило, коштує вона дешево, однак і її якість залишає бажати кращого. Сьогодні попит на такі меблі падає.

Меблі середнього класу відрізняється добротністю. Візьмемо, наприклад, стіл: його стільниця виготовляється з міцної ДСП, захищеної зверху ламінованим покриттям. Меламін або ламінат добре охороняють меблі від дії вологи. Таке покриття не ц арапается і не стирається. (Плита, покрита паперовим шпоном з декоративним малюнком, за своїми характеристиками значно поступається ламінованої. При потраплянні вологи вона зазвичай деформується.)

Як правило, солідні виробники прагнуть зробити свої ціни привабливими для масового споживача не за рахунок зниження якості, а за рахунок технологічних "хитрощів". Так, біля столу середнього класу стільниця вже і коротше. Для виготовленн я таких меблів беруть більш тонку ДСП. Нелицьових боку шаф і столів роблять з неламінірованних плит. У тумби іноді не врізають центральний замок. Втім, для непрофесійного очі подібні відмінності практично непомітні.

Ринок був би бідний без продукції екстра-класу. Адже завжди існує певне коло споживачів, які шукають щось більш дороге, якісне і оригінальне. Тому більшість фірм-постачальників пропонують кілька моделей такої офісної меб і. Як правило, це імпортна (найчастіше - італійська чи польська) продукція, що відрізняється не тільки бездоганним технологічним виконанням, але й оригінальним дизайном. Такі вироби підкреслено ергономічні. У цьому класі ширше гама кольорів, більше аксесуарів. Однак і ціна даних виробів досить висока.

Ексклюзивні моделі набувають сьогодні деякі. (В Білорусі зараз в моді скромність і прагнення бути "як всі").

Сучасну меблі випускають кілька вітчизняних СП за участю іноземного капіталу. Більша частина їх продукції належить до середнього класу і за експлуатаційними характеристиками нітрохи не гірше імпортних виробів. (Що й не дивно: виробництві нние лінії і комплектуючі поставляються з-за кордону. Правда, ламінована плита вже випускається і в Білорусі. Але, за відгуками фахівців, вона поступається за якістю імпортним аналогам.)

В останні роки в Білорусі виникають нові високотехнологічні меблеві виробництва. Однак це не призводить до помітного зниження цін на вироби білоруських підприємств. (З часом, коли початкові вкладення на організацію виробництва окупятс я, офісні меблі, виготовлені в Білорусі, можливо, подешевшає.) Зате вже зараз приватні компанії оперативно реагують на зміни ринкової кон'юнктури.

Як правило, найбільший успіх у цьому бізнесі супроводжує тим виробникам, які мають досвід практичної роботи на ринку і знайомі з сучасними матеріалами і технологіями виробництва. Такі компанії постійно поліпшують якість своєї продукції.

Окремо торкнемося питання забарвлень офісних меблів. Ще вчора модний чорний колір сьогодні став непопулярним. (Учені, до речі, довели, що чорний колір негативно впливає на психіку людини.) Нині найпопулярніші кольори - це сірий ( "антрацит"), колір натурального дерева (бука й горіха), а також темно-вишневий "махагон". Звичайно ж, існують і інші забарвлення.

На чому сидять підлеглі? На ринку пропонуються спеціальні крісла для персоналу, які зазвичай забезпечені поворотним механізмом, а іноді ще й механізмом регулювання кута нахилу і висоти розташування спинки. У деяких моделях також регулюється ви сота стільця. (Для цього використовується пневматичний механізм. Більш дешевий варіант - регулювання висоти крісла обертанням навколо осі з різьбою.) На думку фахівців, стільці для персоналу не повинні мати підлокітників, щоб руки постійно були в робо ті. Втім, це аж ніяк не строге правило.

МЕБЛІ

Основні відмінності меблів, яка стоїть в кабінетах керівників, - розмах і показність. Стіл у начальника завжди більше, ніж у підлеглого (довжина як мінімум 2 м, ширина - близько 1 м). Тумба обов'язково має цент ральний замок. Шафи для одягу і документів дещо глибше і більше за розмірами. Навіть полки усередині шаф массивнее.

У цьому сегменті ринку домінує імпортна продукція. Іноді "великі начальники" шукають щось супердорогу й престижне. Таким клієнтам компанії пропонують ексклюзивні офісні набори з натурального дерева. Ціна подібного кабінету доходить до $ 10 0 тис.

Проте такі замовлення поодинокі. Взагалі, у всьому світі офісні меблі з натурального дерева випускається вкрай рідко.

Вибір кольорів меблів для керівників дуже широкий. Найбільш популярні сьогодні махагоновие тони і обробка під різні дорогі породи дерева і каменю.

Поняття "крісло начальника" увійшло в народний фольклор. Сам статус таких меблів не дозволяє їй бути дешевою. Як правило, при виготовленні крісел для керівників використовується натуральна шкіра. Обов'язковий аксесуар - підлокітники і різні механізми регулювання крісла.

Минуле і думи

На початку 90-х років, коли нові банки і компанії виростали, як гриби після дощу, при виборі меблів мало хто орієнтувався на ціни. Меблеві фірми в той час заробляли величезні гроші завдяки бажанню нуворишів виділитися на загальному тлі. Інша справа зараз, коли клієнт рахує кожну копійку. Навіть банки найчастіше купують не найпрестижнішу меблі.

На жаль, незважаючи на те, що провідні виробники та постачальники роблять у своїй роботі ставку на якість, багато споживачів орієнтуються передусім на ціну. Це одна з причин, за якою вітчизняний ринок офісних меблів відстає у розвитку, наприклад, від російського, як мінімум на кілька років.

У білоруських офісах нечасто зустрінеш останні розробки найкращих меблевих дизайнер ів. Як правило, елітні меблі вищого класу замовляється бізнесменами вкрай рідко: незвичайний дизайн викликає негативні емоції у відвідувачів та податкової інспектора ції. До того ж сучасні вироби з їх округлими біоформамі досить складні у виготовленні і відповідно дороги.

Надсміливі дизайн взагалі не дуже активно приживається в Білорусі. Це можна пояснити психологічною неготовністю споживача адекватно сприймати ексклюзив. Така тенденція спостерігається і з автомобілями, і з одягом від кутюр. Ми поки не хочемо пла тить за екстравагантність. Навпаки, перспектива відрізнятися від інших багатьох лякає.

Причини такої ситуації не тільки економічні. Експерти провідних меблевих фірм вважають, що в Білорусі надто повільно зростає споживча культура. Найбільш категоричні фахівці стверджують, що реальні зміни в цій області чи відбудуться шь після зміни поколінь, коли залишки масової свідомості радянської епохи безповоротно відійдуть в минуле. З такими прогнозами, звичайно, можна і посперечатися, проте в нинішній ситуації вони виглядають цілком реальними.

Так чи інакше, сьогодні білоруські офіси обставляються цілком добротними меблями. Її строгі форми не будуть виглядати безнадійно застарілими навіть через кілька років. Споживачі вибирають вже не найдешевше, а саме доступне з якісного, що поб уждает компанії шукати нові шляхи вдосконалення пропонованої продукції.


Просмотров: 1652 | Пріодень кухню!
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: