Главная » 2009 » Май » 8 » Види офісних меблів
16:01
Види офісних меблів
Офісні меблі. Історія розвитку.

Історія офісних меблів сягає корінням у далеке минуле. Стародавніх грецьких і римських переписувачів, хто клав на коліна шматок гладкого дерева, звичайно, не можна вважати винахідниками офісних столів, але це б перший крок у вірному напрямку. Подальше вдосконалення письмових столів йшло повільно. У XIX столітті, який став епохою багатьох революційних відкриттів, віддавали перевагу не столів, а бюро. Писати доводилося стоячи, і це позитивно позначалося на поставу й допомагало вибирати короткі і ємні фрази.

Розвиток конторського праці та формування бюрократичного апарату стали поштовхом для пошуку найбільш зручних меблів для роботи. Ідеальним рішенням став письмовий стіл. За наступні роки він багато разів удосконалювався: застосовувалися нові матеріали, ергономічні конструкції, кольору і фактури поверхні.

Сьогодні ринок офісних меблів рясніє пропозиціями російських та іноземних компаній. Споживач може вибрати столи, крісла і шафи будь-якого стилю та цінового рівня, будь-якого розміру і призначення, а при бажанні замовити обстановку офісу за індивідуальним проектом. Бізнесмени розуміють, що грамотно підібрана офісні меблі підвищує ефективність праці і збільшує прибуток компанії.

Офісні меблі для керівника

Меблі для керівника традиційно покликана підкреслити статус бізнесмена і фірми, яку він представляє. Традиційно російські топ-менеджери вважають за краще меблі зарубіжного виробництва, але в останні роки провідні постачальники офісних меблів поряд з імпортними марками пропонують представницьку меблі російського виробництва. Російські марки поки не претендують на конкуренцію в найдорожчому сегменті меблів для керівника, але кабінети середньої цінової групи цілком здатні скласти конкуренцію іноземним аналогам.

Продажі меблів для кабінетів керівників постійно збільшуються, і це легко пояснити: бізнес в Росії розвивається, відбувається збільшення компаній, і якісні дорогі елементи інтер'єру здобуваються не тільки для перших осіб, але і для заступників і керівників першої ланки. Крім того, підприємці розуміють, що меблі для кабінету керівника не обмежується столом і кріслом: для повноти ансамблю необхідні шафи, тумби, стіл для нарад, меблі для зони відпочинку та крісла для відвідувачів, які повинні гармонійно поєднуватися з обстановкою всього приміщення.

Кабінет керівника

Кабінет керівника, завантаженого роботою і проводить в офісі 10-14 годин на добу, стає не просто робочим місцем, а другим домом. Прагнення додати обстановці максимальний комфорт стає причиною підвищених вимог до якості та екологічної чистоти матеріалів, зовнішньому вигляду кожного елемента меблевого комплекту. Крісло керівника створюється за всіма законами ергономіки і механіки, воно здатне витримувати великі навантаження і розрахована на тривалий термін служби.

При правильній експлуатації шафи, столи та крісла представницького класу можуть прослужити і 10, і 15 років, але практика показує, що зазвичай їх замінюють набагато раніше. Адже, окрім фізичного зносу, відбувається і моральне старіння. Змінюється мода, стиль керівництва, уподобання власника кабінету. Зрештою, інтер'єр може просто набриднути, а оновлення допоможе внести новизну в процес управління і допоможе віднайти нові способи вирішення поставлених завдань.

Офісні крісла та стільці

Всі офісні крісла можна розділити на три типи: для керівника, для персоналу і для відвідувача. Сучасні крісла відповідають самим жорстким вимогам: вони надійні у використанні, зручні і ергономічні. Залежно від моделі, крісла обладнуються додатковими пристроями, купуючи нові можливості: регулювання положення спинки і підлокітників, зручний високий підголовник, можливість нахилу крісла вперед-назад, блокування коліс.

Крісло для відвідувачів зазвичай не має коліщаток, спинка помітно нижче, а площа підлоги менше, ніж у моделей для персоналу. Це дозволяє економити місце і фіксувати положення співрозмовника щодо робочого столу.

Офісні меблі для персоналу

Головне призначення офісних меблів для персоналу (або, як її ще називають, оперативних меблів) - забезпечити співробітнику всі умови для продуктивної роботи. Асортимент оперативних меблів дуже широкий, тому кожна компанія може вибрати столи, шафи, тумби і крісла потрібної якості, кольору, фактури і ціни. Робочий стіл може бути як прямокутною, так і більш складним за формою: з вирізом для живота, брифінг-приставкою і т.д. При цьому всі елементи меблів для робочого місце повинні легко інтегруватися один з одним і сусідніми робочими місцями

Оцінюючи меблі для персоналу, звертайте увагу не тільки на ціну, але і на якість, функціональність. Конструкція повинна бути зручна, добре вписуватися в інтер'єр офісу. Якісні матеріали і правильна збірка необхідні для довгої служби меблів, зручна конструкція допомагає працівникові оптимізувати роботу, а оптимальна ціна зробить вкладення грошей найбільш рентабельним.


Просмотров: 2807 | Які можуть бути жалюзі
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: